Julig

Jo, det är ju inte jättelänge tills det börjar närma sig jul ordetligt och jag börjar så smått redan nu känna mig lite julig av mig :)
Ninni tittade lite på Polar Expressen i morse och då började känslan ännu mer.
Jag vill pynta, göra mysig. Baka ohc göra julgodis, gå runt här hemma och mysa i den där speciella julvärmen och alla ljus och mysigheter :)
Lyssna på julmusik och sjunga och dansa med töserna under dagarna.
Oj. Ja det va ett tag sen jag hade denna känslan och det är helt underbart.
Men det har vääl sina förklaringar, hur det har varit de andra åren, rent ekonomiskt och så. Men har ju alltid haft varandra och vi om några är nog fan såna som verkligen levt och lever på kärlek. Underbart.
Men att vi kan förverkliga små drömmar är ju underbart det med och jag tycker fan att vi är värda det! :)

Men ja, jag är julig av mig och jag har redan för en vecka sen eller så börjat leta recept på kakor och godis som jag gjort innan och vill göra igen.
Jag kommer lägga ut recepten här den, ni ska få lite tips ni med och har ni nåt bra recept, så bara hojta till!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0