Jour...

Ja, den här jouren. Jocke har den tills nästa fredag och typiskt nog, när han haft den nu ett par dagar redan, så får han jourjobb idag. Och två stycken direkt.
Så inget hundhus bygge idag ser det ut som och vi får väl se när han kommer hem. Skulle ju inte förvåna mig om det kommer fler jobb sen.
Men å andra sidan så får ju folk stopp under helgerna med ju...hehe.

Nåja, han kommer när han kommer och om inget annat så får vi tänka på att det blir en tevligare decemberlön :)
sen får vi väl bara ta och chilla sen idag och ikväll, så vår älskade Bajb inte kör slut på sig helt och hållet!

Lillan råkade peta Ninni i ögat i morse när Ninni gick in och skulle säga hej till henne efter att de vaknat. Hon blev ju så glad när Ninni kom och började vifta med armarna.
Självklart blev Ninni ledsen, inte så skönt att bli petad i ögat direkt på morgonen...
Hon har fortfarande lite ont och hon är irriterad i ögat...vi har tvättat ögat och vi får se hur det är i eftermiddag när hon har vilat. Så har ögat med fått vila, hon går ju gärna och torkar av det om det rinner och när det är irriterat så kliar hon ju...
Kan hon inte låta bli det så får hon väl ha en lapp för ögat. Hon sa innan att hon ville ha plåster för att hon hade ont :)
Ja, blir det inte bättre under dagen, så får vi åka in och se så det inte blivit nån skada.

Ja, vi får väl se vad som händer idag. Jag hade ju tänkt att vi skulle komma iväg och handla lite, eller en av oss iaf med tanke på att det bara är firmabilen här hemma. Men Jocke får väl handla när han är på väg hem.
Baka kan jag inte heller göra nu, har inte sakerna jag behöver hemma...jävla affär här som fick stänga...
Nåja.

Nu ska jag mysa till det lite med tösrna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0