Jocke-morgon

Ninni kom in och la sig hos mig innan i natt, sen fick jag fixa lite med Lillan ett litet tag senare och då kom Ninni på att hon inte hade haft nappen med sig...men jag behövde inte leta, hon visste att den låg på hennes säng...
Varför inte ta med den direkt? :D
Jag roffade med hennes kudde också, kan bli lite trångt att dela på en halva natten.
Sen somnade vi gott alla igen :)

Sen va det morgon, Jocke va uppe och jag gick med upp då Lillan va lissen, fick välling och somnade om :)

Nu sitter jag och Jocke här vid varsin dator, han skulle ha varit på väg till jobb vid detta laget. Men han lämnade in vår bil på verkstad igår, så det är en kollega till honom som skulle hämta honom nu. Otur nog, så fick den här killen jourjobb i Malmö halv 5 i morse, haha...
Så nu är det en annan som kommer och hämtar Jocke :)
Klödd...
Sen får Jocke låna en jobbebil idag, så slipper han detta.

Idag är det redan torsdag. Dagarna rullar på fort och det är ju rätt skönt. Mycket nog tack vare att förmiddagarna är bokade med dagislämning och hämtning.
Vi har fått in en bra rutin ju jag och töserna och det är najs, det flyter på bra när vi ska gå och sen när vi är hemma med. Man märker att Lillan är lite roligare för Ninni nu, de leker och har sig :)

Nu har Ninni med vaknat, så dagen börjar. Hoppas ni får en bra dag, så hörs vi sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0