Jobbat

Idag va det ju jobb för min del. Va inte så övermycket att göra, men rullade på ändå.

Kommit hem nu, får sitta och päsa lite i soffan, Jocke spelar och nu ska jag gå och lägg ain brödet i ugnen....Jocke har glömt det idag...
Ja, vaf kan man säga... ;)

Tur det inte är något som mår så himskans dåligt av att jäsa, hehe...

Imorgon är det familjedag. Det ska bli skönt som fan ska jag säga, helgerna har ju blivit lite mer heliga nu när Jocke börjat jobba igen. Så överlycklig över att själv ha jobbat idag, det har jag inte varit, det måste jag få erkänna...

Men imorgon är vi bjudna på middag med!! :)
Skogstrollen (som visserligen har flyttat ifrån skogen, men får behålla "namnet" ändå) ville bjuda på middag idag, men jag jobbade ju, så blir imorgon istället. Vi har inte sett nya hemmet än, så ska bli roligt att få se hur de har fått det :)

Nä fan, nu ska jag fixa brödet!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0