Jaha jo...

Jocke är inte hemma än. Kan nog dröja en timme till eller så, beror på hur det ena jobbet han hade kvar är. Den andra va bara att kolla läget, det hade visst löst sig annars.

Jag fick ihop en liten middag till oss här hemma iaf, hamburgare och pommes. Det gick det med :)

Lillan håller på att somna nu, Ninni varvar ner här i soffan och jag själv är lite halvtrött. Blir fan nästna mer trött när det blir sånahär dagar som blir som man inte alls tänkt att de skulle bli.
Men jag hinner kanske ta en liten vila innan Jocke kommer hem, så hinner vi med umgås lite innan sängen kallar sen. Eller att jag somna här i soffan....typ.

Lasse Brandeby gick bort natten till idag. Fy...
Vila i frid, Lasse!!

Vi hörs gott folk, imorgon är det ny dag och ny vecka igen...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0