Jag och batteri...

Målade kalrt en tavla idag under tiden Ninni va på dagis.
Va precis nere och skulle fota den, men självklart tog batteriet slut....typiskt mig att inte ha koll på det!
Så ni får vänta. Eller ja, ni som har mig som vän på FB kan se en bild där som jag tog med mobilen innan, men den är inte så bra. Färgerna är inte alls rättvisa.
Men, men bild kommer sen :)

Efter att vi hämtat Ninni på dagis, så fikade vi och sen somnade töserna.
Jag har varit nere och fixat lite spinkeved och tömt vatten spannen till varmvattenberedaren. Det va på tiden ;)

Lillan har bara tagit en liten vila, hon vilade redan i förmiddags, så jag tänkte att hon och jag kunde låta Ninni vila ifred här nere, gosigt nerbäddad bland filtarna, så fixar vi kläderna där upp så länge. De behöver komma in i garderoben....nej, jag vet, jag har fortfarande inte gjort det....hehe.

Hörs sen, så ska jag ta foto på tavlan med sen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0