Jag baka tårtå...?

Jag sitter och kollar igenom lite bloggar jag följer. Det är inte många och det är egentligen bara ett par av dem som jag verkligen följer och diggar. De uppdaterar sina bloggar bra, jag vet lite vem det är som skriver och de har bra läsning.
Men sen har jag några bloggar jag tittar in till lite då och då, det är bloggar som mest innehåller matlagning och bakning. Inspiration :)

Då kom jag på när jag va inne på en bak-blogg, jag har ju lovat Ninni att baka en tårta när hon fyller år. Det önskade hon sig...
Jag skulle ju ha gjort en schwartsvallds tårta till Lillans firande, men det gick ju som det gick. Skulle ju kunna göra ett försök till nu till nästa firande, men känns inte rätt på nåt vis.
Så nu är jag på tårt-jakt....
Jocke föredlog prinsesstårta. Ja, det hade ju passat Ninni.
Men jag är själv inte så glad för prinsesstårta...så njää..

Så nu ska jag kika rundor och se vad jag kommer fram till. Något som är lagon kompicerat för en som i stort sett aldrig har gjort en tårta för...hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0