Ingen text...

Äh, blir sådär less på rubrik tänkande varje gång jag ska blogga...känns så lagom tradit och fantasilöst ibland och nu kom jag absolut inte på nåt.

Håller på att lägga över bilder från kameran till datorn, så kanske ni kan få lite nya bilder imorogn eller nåt. Jag har ju varit lite tråkig och kass på det den sista tiden tycker jag...

Ska upp och väcka Jocke när jag är klar. Va ju tvunget han som skulle natta Ninni. Det är ju pappas tös :)
Inte mycket annat att räkna med än att han med somnade, men han kan gott få sig några minuter.

Idag bidde det köttfärssås och pasta till middag. Blev minsann inte så plåkigt :)
Finns över så vi kan ha till lunch imorgon med och sen får vi väl se vad det blir till middag imorgon.
Haha, ja ni har rätt, ni som tänkte på att jag va trött på all den "vanliga" maten....köttfärssås är väl ganska vanlig. Men det va önskemål av Jocke igår, men sen blev det Salle-mat istället. Därför.
Men sen är det inte så ofta jag gör den rätten ändå, brukar va Jocke ... :)

Imorgon är det lite städ och fix som står på schemat, har inte gjort mycket mer än håll ordning på köket idag och tvättat lite...så får väl ta en svängom med dammsugaren imorgon, kanske dags att tvätta golven med igen...Atlas är ju sådär lagom skitig om tassarna när han varit ute.

Men vi hörs imorrn igen, sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0