Hundhus?

Jocke är ute och förbereder det kommande hundhusbygget, Fribbe ska komma med trallor idag :)
Jag och Ninni har bakat och degen till brödet står nu och päser lite innan jag ska baka ut det, så vi är i full gång här direkt idag.
Eller ja, det är som en vanlig dag känns det som, Jocke frågade om jag inte hade nåt liv. Jag hade inte druckit kaffe än, innan jag hade fixat köket och va igång med att baka.
Njä, kanske inte eller jo, detta är mitt liv :)
Skönt att få väck det i köket som inte fösvann igår och degen är bra att göra så tidigt som möljligt, så blir brödet med klart så tidigt om möjligt :)
En maskin tvätt är med igång, ska tvätta sängkläder idag och det ska alltid bli en enda stor boll när man torktummlar det, så det tar lite längre tid att få torrt och bäst att få igång direkt på morgonen :)

Ja, hundhusbygget är visst redan på gång , haha :)

Får se vad som annars händer här idag. Men tycker det får räcka med att Jocke fixar det, sen får han ja, och vi med minsann hålla söndag tycker jag!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0