HA! Happy! :)

Svärmor ringde, hon har lätt gjort min dag! :)
Hon hade läst bloggen, att jag önskar mig en köksassistent. Hon har en Assistet som hon nästan aldrig använder och den får jag låna!!! :)
Tack, snälla du!!
Fy vad jag ska baka nu, blender va där med!! :)
Oj, vad kuligt!

Ska jag bara be Jocke ta med den hem sen idag, han ska ju ändå in till Höby och byta bilen idag. Ja, som svärmor sa, om han inte jobbar över vill säga...får vi ju hoppas att han inte gör idag.
Bilbytardag, hämta Assitent och sen ska Ninni med in till Hörby ikväll :)
Hon ska sova hos Frida i natt. Frida frågade om Ninni kunde följa med till Malmö imorgon och eftersom jag inte har bil hemma nu när Jocke jobbar, så får hon sova där i natt ju. :)

Tjo, vad glad jag är!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0