Fredag kväll

Jocke fick ju jobba över idag. Med.
Men inte så farligt idag iaf :)
Han kom hem lagom tills maten nästan va klar, han hann byta om och sätta sig lite innan vi satte oss till bords. Det blev smaksatt ost-pregad-kycklingfilé-inlindad-i-bacon middag med klyftpotatis. Tips från svärmor och vädligt gott :)
Tack för den!

Sen ombyte av barn, Jocke la sig på soffan och ska snart väckas. Lillan sover redan och Ninni kämpar med sista energin. Hon sysselsätter sig med att sjunga lite, gnälla lite, sjunga lite till och komma på att prata om lite allt möjligt...haha.

Jag ska slå över till Tv´n nu, det är Idol och det vill jag se. Jag hoppas att André åker ut idag, han är bara sliskig av sig...sjunger bra, men det hela blir bara för mycket, skulle kunna tro att ska hoppa på kameran och börja jucka ibland. Jag fixar inte det.
Tyckte bra om honom innan, men inte längre.

Nej, nu har det nog börjat. Får bråka lite med Ninni misstänker jag för att jag kommer stänga av hennes film....hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0