Feber-Skruttan

Ninni fick feber igår kväll. Hon fick lite alvedon innan hon gick och la sig och får va hemma från dagis idag.
Trots att det blev lite sent igår, så va hon uppe strax efter 6.30 i morse...och nu sitter hon och säger att hon är trött...nähä?
Hon har har lite feber nu med, men inte så mycket. Har inte fått nån alvedon nu, febern kan få göra vad den ska så länge hon inte har för hög feber.

Lillan är med uppe, hon sov inte mycket längre än Ninni, så jag misstänker att här är ett par töser som kommer vila tidigt idag...

Men vi ska in en sväng till Hörby sen, ska lämna pappas bil som vi fick låna hem igår efter middagen. Våran bil står på verkstad nu, ska bli klar och felfri :)
Svärmor hjälper mig idag, så att vi kommer hem från Hörby med sen :)

Lite tvätt har jag redan fått fixat, vikt och hängt och en ny maskin är igång.
Ska ta mig en kopp kaffe till nu och sen ska jag se om här är nån som vill äta frukost med mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0