:)

Hämtade Ninni och det va en glad Ninni som va ute och lekte när vi kom fram :)
Det hela hade gått över rätt snabbt sen när de hade läst lite bok och myst. Sköt. Men det va just det jag tänkte med, hon behövde väl bara chilla lite innan hon kom igång.
Men trött, det va hon. Märktes inte så mycket när vi hämtade henne, men sen när vi kom hem så satte hon sig i soffan, jag smet ut och tog ett bloss med en kopp kaffe och sen när jag kom in igen, så hade hon somnat!
Snutte-skruttan... :)

Så hon vilar, blev ingen fika för henne, så det får hon väl ta när hon vaknar igen.
Hon behöver sova och det är rätt bra att hon somnade så tidigt, så kanske hon kan komma i säng i tid idag ändå. Blev sent igår med, hon kämpade ju med att hålla sig vaken för att träffa Pappsen! :)

Jag och Lillan fikade och nu går hon runt och leker lite.
Jag ska ta mig en kopp kaffe till, är lite trött jag med...

Sen ska vi ju baka....bröd blir det iaf och sen är det fantasin som får jobba för att få ihop nåt annat gott med.
Vi har näst intill inget smör hemma, socker har vi inget alls, så det är ju inte så lätt då...
Men vi har kvar lite Philadephiaost och lite kex, så vi kan ju få ihop några namnam-bollar, där är lite blockchoklad med, så vi kan doppa dem med :)
Ja, vi ser vad det blir av det hela!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0