En ny vän

När Jocke kom hem, så körde jag in Ninni till Frida och gänget :)
Vi stannade till så jag fick handlat lite och Ninni fick välja en boll i automaten, det blev en såndär klibb-sak. Nöjd blev hon :)

Lämnade henne, inga problem där inte, som vanligt :)
Skönt för henne att hitta på nåt nu när hon är ledig.
Jag körde upp Ingegerd till jobbet och sen hämtade jag min nya vän hos svärmor. Den står i köket nu, den är ju så fin. Så bra. Så bäst :)
Jag kom på mig själv på vägen hem med ett såntdärrade fånleende. Hela vägen hem....hehe.
Ett leende upp till öronen när jag kom hem och visade den för Jocke.
Fattar ni!
Me happy! :)
Den kommer användas redan imorgon, självklart. Det ska ju bakas mer bröd!
Ojoj...tack för att jag får låna den svärmor!!

Jepp, jepp. Jag har nu fixat Jockes matlåda tills imorgon, förberett kaffekokaren och gjort en fördeg till morgondagens bröd. Det är på ett sätt samma bröd som jag bakade idag, men jag har inget rögmjöl hemma, så det fick jag hoppa. Tror inte det kommer göra nån dunderskillnad direkt.

Som jag saknar Ninni redan...kommer nog aldrig bli av med den lilla ångest-känslan över att lämna iväg nån av töserna....det är ju sjukt.
Jag tycker ju bara att det är kul att hon får göra nåt annat då och då och inte bara hänga mig i röven. Hon har ju roligt och hon har det hur jävla bra som helst.
Är nog lite ångesten över att själv inte kunna åka iväg med henne.
Men som vi ska på våra shoppingturer sen, moahahahahaaa :D

Nä, ni får ha det så bra, höres imorgon när jag och Lillan har egen-mys-dag tillsammans :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0