En macke-beställning

Hämtat Ninni, inget roligt väder att att gå i, men man får väl va så vitsig nog att tänka på "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" höhö....
Men jag har inga vantar...det ska jag skaffa mig i helgen!

Töserna äter lite macka nu och Ninni hade ätit upp sin syltmacka:

Jag: Vill du ha en till?
Ninni: Ja, tack!
Jag: Vill du ha sylt på den med?
Ninni: Ja. Men bara sylt, mamma.
Jag: Ok
Ninni ropar efter mig när jag är på ut till köket: Inget smör, mamma!
Jag: Nejdå.
Ninni ropar igen: Men macka också, mamma!!

Haha, sruttungen. Men ja man får ju inte glömma mackan... :)


Tvätten är igång, köket fixat och ja, diskmaskinen får vänta med att köras till imorgon när vi har tabletter till den igen. Blir Salle-mat idag ändå så :)
Kaminen värmer upp huset i detta tråkiga väder och sen ska jag ta en liten städsväng med, sen får det räcka som lite av en julstädning...

Jepp, vi hörs!




Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

Godmorgon! :D hihih

2011-11-24 @ 12:53:55
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0