Eller...?

Lillan somnade om och Ninni vaknde inte :)
Så min morgon fortsätter!

Ja, annars då?
Jo, Jocke hämtade ju Bmw´n igår efter jobb!
Den är så fin!! :)
Men det kunde ju varit bättre....det som de skulle ha fixat, är fixat, men det är inte som det ska med bilen än...plus att det va mer som inte va så bra med den....det är redit bajs!
Men Jocke snackade med säljaren och vi ska lämna in den igen, så ska de fixa den.
Det är ju bra, men vi har ju ingen annan bil...

(Så nu är Lillan här hos mig i soffan och dricker sin välling, Ninni snarkar på, haha tröttfia:) )

Ja, vi har ju ingen annan bil och det ställer ju till det hela lite. Jag och töserna klarar ju oss, men Jocke måste ju komma till jobb...
Men han snackade med sin chef, så han ska nog kunna få låna en bil därifrån. Snällt!!
Det ska nog fasen lösa sig. Surt bara....
Men fin är den!! :)

Nu ska jag se om jag kan hitta lite nya brödrecept, köpte ett annat mjöl igår, se vad man kan hitt på med det :)
Vi hörs sen, ha en bra fredag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0