Eko..eko....eko......eko....

Ja, det är väl så det låter i vår kyl. Och frys. Så lite halvångest över hur jag ska få ihop middagen idag.
Men hittade en ensam påse i frysen med rådjurskött. Vad det är, ja det vet jag inte riktigt.
Så någon slags rådjursmiddag blir det nog idag.
Om inte Jocke kanske kan komma hem i lagom tid idag, för då ska jag minsann be honom att hämta mat från Salle på vägen hem.

Hämtat Ninni från dagis, de va ute och lekte på den stora avdelningen idag med. Så härligt att se henne ha så mycket roligare när jag kommer och hämtar henne nu :)
Nu fikar töserna och sen blir det säkert en vila för deras del.
Vad jag ska göra då, det vet jag inte.
Tvättat fönster? Nope, det har jag inte gjort. Skiter i det just nu iaf.

Ja, det är väl som det sägs. Det är som mörkast precis innan gryningen.

Vi ska bara komma upp på toppen av berget nu, det är så jävla nära, men sista biten är fanimig som drygast och jobbigast. Allt är så nära, men känns ändå så långt borta.
Men. Vi kämpar på!!
Lycklig som fan är jag iaf över min fina familj. Älskade Jocke, som betyder så oerhört mycket för mig, som jag älskar så enormt. Han är en klippa, min trygga hamn.
Åh, vad jag älskar Dig Jocke!!

Well, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0