Egen mysmorgon

Detta gillar jag. Även om jag hade kunnat sova ett par timmar till, så vill jag ta vara på sånahär mornar, jag är ensam uppe!
Jocke är på jobb och töserna sover vidare. Jag får sitta här själv, i soffan, men en filt om axlarna (ska elda lite sen, är lite småkyligt...), har en kopp kaffe, tv´n står på, jag småtittar lite på den samtidigt som jag kolalr rundor på nätet. Jag får göra allt i lugn och ro, ingen som drar i mig och inte en massa liv runtomkring. Skön.
Det är morgon-egentid det och det kan va värt att strunta i den timmen extra sömn, för att få denna egentiden ibland :)


HAHAHA, what the fekk!!!
Där sket det sig direkt....Nu vaknar Lillan....och då kommer Ninni med vakna på köpet gissar jag på....
Hörs...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0