Dagen hittills

Ja, det har ju bakats, fan vad gott brödet blev, rent ut sagt! Jag blev riktigt nöjd, även om det inte blev som det skulle, hehe.
Jag är ju så van vid att mina bröd flyter ut och blir stora och lite platta. Så degen som egentligen skulle bli två bröd, gjorde jag som ett istället, för att se om jag kunde behålla höjden, ett större bröd helt enkelt.
Och bra blev det! :)
Så då kan det kanske bli två sen nästa gång, när jag ha assistenten hemma och degen kan bli ordentligt bearbetad direkt :)
Ja, gott blev det och töserna gillade det med!






Efter att vi smakat på brödet, så klädde vi på oss och gick ut. Går inte att sitta inne hela dagarna och igår fick vi ju städat och lite fixat här hemma, så idag gick vi ut!
Gungade och körde flygplanet och Atlas hittade sin frisbee bland buskarna nu när löven trillar efterhand. Glad blev han och fick lekt av sig lite han med :)



När vi gick in, så blev det ett bad för töserna och sen mys under filten till lite varm bojboj och film innan de faktiskt somnade :D
Men det har ju blivit tidiga morna, ingen direkt ordentlig vila och lite förkyldning i kroppen, så att de är litt sledna är inte så konstigt. De håller ju full låda när de är vakna så :)












Nu ska jag börja med maten, töserna börjar nog bli hungriga här, de har vaknat från sin minivil och sen väntar vi hem mannen i huset under kvällen. Det skulle visst bli lite senare idag med sa han.
Ingen bil blir det heller idag, de va inte klara med den, så får bli imorgon istället. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0