Då va vi här igen

Ja, det är fredag igen, jag har sagt det innan men säger det igen - veckorna rullar verkligen på fort!
Rätt skönt nu när man längtar tills man ska få börja pynta och det sen är jul :)
Ja, får och får. Det finns de som redan börjar så smått och det är ju kanske inte helt fel, men jag vill vänta tills advent iaf :)

Lillan vaknade till vid kvar över 5 och jag trodde inte hon ville somna om, så jag gick ner och skulle värma lite välling till henne, för upp vid den tiden vill jag inte börja ha henne.
Men när jag kommit ner så somnade hon...
Jocke, som somnade på soffan precis som jag igår, vaknade med men inte av Lillan dock. Han har börjat vakna innan klockan denna veckan, stackaren-sånt är så drygt...
Så vi stannade uppe, drack kaffe och hade en stund tillsammans såhär på morgonkvisten. Mysigt :)

Sen va det dags för honom att köra. Jag satte mig här med min kaffekopp vid datorn och bara en liten stund efter det, så kom Ninni ner.
Hon va inte riktigt vaken tror jag. Jag la mig med henne i soffan och hon somnade om :)
Men sen ringde Jocke och berättade att han hade fått en uppenbarelse - att vi ska ha en M5 sen nästa år.
För er som inte har kollen, så är det en BWM.
Jahapp, då vet jag det ;D

Nu är jag och Ninni igång, jag har fått igång kaminen och om en stund får det bli frukost. Se om Lillan vaknar tills dess eller om hon äter sin frukost sen när vi lämnat Ninni :)
Ja, sen får vi väl se vad som annars händer idag. Jag får ta ett ryck till när det gäller kläderna iaf, jag kom en bit igår iaf...

Sen är det helg, vi är alla lediga och najs som fan ska det blir!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0