Då håller vi helg!

Dagen har rullat på och jag och töserna klämde t.o.m in en liten vila i eftermiddags :)

Töserna har badat, vi har bakat bröd och bullar, fixat de vanliga hushållssysslorna och sen lagade vi mat.
Glass blev det till töserna som efterrätt idag med, det är ju fredag, så de fick två :)
Det blev egentligen två mest för att Lillans värld abssolut rasade när den första va slut, så de fick ta en till sen :)

Jocke kom hem, hade köpt två julstjärnor till mig och ett 4-pack Julmust!! :)
Det är grejer det, han vet vad som gör mig glad!
Och jag fick påminna och lära Ninni att det heter Julmust och inte Cola!!! De ser ju lika ut och hon sa Cola...ajajaj, bråka inte med Julmusten....!
Så när hon sa rätt, så fick hon lite :D

Jag fick ont i magen här nu efter maten, så när jag nattat Lillan gick jag ner och tog ett bad. Skönt!
Jocke är uppe och nattar Ninni nu, men jag undrar om inte han själv med har somnat...får gå upp och se efter :)

Lördag imorgon, helgen är här. NAJS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0