Basic, tradit

En vanlig dag, inget specillet hittar vi på och tösrna vilar just nu. Tror de vaknar närsom visserligen, då har man lite sällskap iaf :)
Jag fick med vilat en liten stund, men hann mest slummra till, för sen ringde Jocke och va vile i Malmö :D
Han fick iaf rätt på det. Inte av mig hjälp dock...det jag hittade låg nästan 1 mil från dit han skulle, hehe. Men va lite missledande namn på stället faktiskt.

Nej, annars händer här inget. Jag har gått igenom räkningarna så man vet vad som försvinner när lönen kommer in, skrivit upp en handle-lista till söndag när vi tänkte ge oss av och handla hem lite....eller en hel del. Här börjar ju bli tomt i alla vrår..

Det kommer nog inte hända mer här heller idag. En sväng med damsugaren är väl det enda kan jag tänka mig.
Skallebanken har kommit tillbaka. Kaffe hade ju varit till hjälp...
Känns inte som jag springer in till grannen nu heller, när tösrna väl har vaknat till och när jag sen damsugat och är klar med det jag då undertiden kommer på att jag ska göra, så kommer klockan säkert va för mycket och Jocke på väg hem eller nåt.
Eller ja, vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0