Bara lite snyft

Ninni förökte lite redan här hemma "Mamma, Ninni trött, vill inte till dagis. Ninni stanna här hemma"
Funkade inte.
Sen klädde hon glatt på sig och vi gick, jag såg att där kom en annan hund en bit framför oss och Atlas såg den med. Jag palla inte ta den konflikten, så fuskade och sneddade så att vi kom över till den "lilla" vägen istället.
Framme på dagis gick Ninni in medans jag band fast Atlas, men hon skulle försöka en gång till och klämde fram lite snyft.
Men vi sa hejdå och sen stod hon med ett leende och vinkade till oss i fönstret. Skruttungen :)

Vet inte riktigt vad som händer idag, jag städade och bakade bröd igår ju. En maskin tvätt får jag fixa iaf, men annars tar vi nog en lugn dag :)

Ska ner och fixa tvätten redan nu, så är den klar :)



Kommentarer
Postat av: Lisa - Sockerrus

Tack söta du för den fina kommentaren du lämnat på min blogg! Blev oerhört glad! KRam till dig!

Lisa

2011-11-10 @ 16:09:29
URL: http://sockerrus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0