Bajs

Det är en bajs-dag idag.
Nej, inga undar som bajsar ner sig eller nåt i den stilen, dagen är ugnefär bara lika bra som bajs....

Men inte mycket jag kan göra åt det för stunden....

Lillan har börjat vakna nu, så det får väl bli städning av ovanvåningen. Måste väl sköta "mitt jobb" ...ska gå igenom lite av de vinterkläder som finns i lilla gömman på tösernas rum med och se om jag kan hitta ett par vantar till mig, är ju rätt kallt på mornarna.

Jocke blir sen idag med....så förvånad jag blir...

Men, eftersom han blir sen, så kan vi äta när vi vill (ja, kan vi ju annars med, men är ju trevligare om vi kan äta alla tillsammans ), så när det ä rstädat, så ska jag påbörja middagen. Kyckling, potatis och brunsås får det bli idag.

Nåja, hoppas ni har det bra iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0