<3

Jag gick ner och tog ett bad med töserna och ganska lagom efter vi va klara och myskläderna åkt på, så kom Jocke hem och hade maten med sig :)

Vi har käkat och Lillan kan verkligen äta som en häst hon...! :D
Lite klubba efter maten blev det för dem båda sen och nu ligger en nöjd Lillan och sover och en nöjd Ninni ligger och myser i soffan hos Pappsen :)
Han har somnat visserligen, men det stör inte Ninni. Pappsen är ju hemma!

Min skallebank la sig lite innan, men jag känner att den är på G igen...så det får nog bli ett par piller sen, så jag slipper ha ont när jag ska gå och lägga mig sen...

Det är hemskt egentligen....men helt ärligt, så hade jag nog kunnat gå och lägga mig redan nu och somna utan problem. Jocke har ju somnat i soffan, men hade det varit sängen, så tror jag att han med hade kunnat sova tills imorgon bitti...hehe. Fan inte klokt att man kan va så trött.
Jo, jag förstår Jocke, han har jobbat dagligen i 1½ vecka typ och sedan han började jobba där så har det ju inte varit vanliga arbetstider nån dag nästan.
Men att jag är så jävla trött....fine att jag går upp med Jocke på mornarna och klockan ringer halv 6. Men jag tycker ju inte att jag håller igång så pass ändå om dagarna...
Kanske köpa hem lite vitaminer till oss nu inför vintern. Hade väl inte skadat iaf..

Hoppas ni har en bra kväll, så hörs vi imorgon med ännu ett försök att ta tag i saker och ting. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0