Vi har inte gått under

Världen skulle ju ha gått under nu.....eller?
Jag har iaf inte märkt något....felberäkning igen? Hahaha......mupp!

Men då har vi ju kanske tills 21 eller 23 december 2012 på oss. För då ska ju med världen gå under, eller om den inte gör det, så ska en ny tid börja. Kan ju hoppas på att det är en ny tid som börjar, har ju varit lite tråkigt om vi går under snart och så snart innan jul och allt....

Nja, att vi skulle gå under, att det är Guds göre, nej det tror jag inte ett dugg på. Ska jag tro på något av det, så tror jag hellre på av det kommer hända något 2012 faktiskt.

Men, vi lever nu och det är ju kul.
Har dock kanske inte varit en toppenrolig lördag. Bajshumör blev jag med på, så inte så kuligt. Men efter att Jocke sen gjorde de godaste pannkakorna jag ätit och Lillan blivit bättre och bättre på att ta flaskan så att jag och Mitt Hjärta ska ta ett glas vin ikväll, så ska väl iaf dagen kunna sluta bra :)

Lillan har lagt sig och Ninni sitter och avslutar sin kväll. Blir en lite senare kväll för henne, då hon inte kom till ro att vila i tid idag. Men det är söndag imorgon, inget direkt planerat, så gör inget om hon tar en liten sovmorgon imorgon.
Far min ringde innan och han kommer nog och hälsar på en sväng imorgon förmiddag, för att träffa sina små barnbarn.
Vad är det med ens föräldrar när man får barn egentligen? Försvinner man själv???
Finns man inte längre på samma sätt för dem eller? Eller är det bara så att de är så glada för att de har fått barnbarn att de knappt frågar hur det är med en själv?
Jag tycker mest det är lite komiskt :)
Kanske bara är mina föräldrar som är lite knickedick....? Hade ju inte förvånat mig... :D

Nåja, då ska vi se om kvällen kan bli barnfri snart :)
Nalle Puh och hans vänner sjunger glatt på tv'n, Ninni ligger hos Pappsen och myser och Jocke sitter nog mest och önskar att hon ska somna så han slipper se mer på Nalle Puh... :D

Nu går Ninni och lägger sig och jag hör att Lillan vaknade till...

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0