Städ och tvätt

Ja, som rubriken lyder, så är det städning och tvätt osm har fixats idag. Skönt!
Det har inte varit direkt soligt idag, men det har ändå varit 20 grader varmt, så inte så illa som jag trodde det skulle bli.

Ninni har badat, hon behöver ingen sol hon inte, bara det inte är för kallt. =)
Fiskat i sin pool har hon med gjort. Hon tog kvasten och snvände den som spö, sen fick jag kroka av fiskarna. Haha, gullunge =)

Lillan har haft en lite sovdag idag. Sovit en del, men ändå varit pigg och lekt en massa när hon varit vaken. En sån dag bara helt enkelt...

Köttfärspaj har jag gjort idag. Tror minsann det va första gången jag gjort köttfärspaj....blev ok, men jag ska testa göra lite olika pajer...finns ju nästan hur många olika som helst....

Nåja, nu ska jag se om jag kan va lite social. Vi har basök ikväll, får se hur lång kvällen blir...haha, vi har ju inte varit bra på att gå och lägga oss i tid de senaste kvällarna så... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0