Söndag...

Ja, idag ska jag känna mig som en redig himmafru, det är ju söndag och då ska man väl stå i köket hela dag och baka och fixa med storkok för hela veckan?!
Haha, inte riktigt...men jag ska baka bröd och sen ska jag baka den härade tårtan jag pratat om. Mange och Marre kommer kanske på kaffe sen. Jag lockade lite med tårta... =)
Annars idag.....nja, ska ner och säga hej på pizzerian tänkte jag, kanske in och träffa Marjo, min syster, det blev inget igår med det så se om vi kan träffas idag.

Igår eftermiddag körde vi och hälsa på Jocke när de fixade med jobbebilen. Ninni hoppade på studsmattorna som Jörgen har. Hon älskade dem!!
Lätt vi ska skaffa oss en sån! =)
Jag filmade henne och tog kort, så de ska no få sen när jag lagt in dem och fixat. Tar en stund när de ska laddas upp...
Sen körde vi hem och bara tog det lugnt, vattande i trädgården, åt och sen mys innan sängen kallade för Ninni....och jag somnade med henne....hehe.
Vaknade sen, gick ner och sen gick vi upp och la oss med, Jocke låg här och somnade han med, varit vaken många timmar och hållt igång...

Blev inget firande av valborg för vår del som ni förstår. Nöjd med att alla va hemma och chillade, räcker. Vet inte ens vart de eldar häromkring, haha =)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till, jag vaknade typ kvart i 7 idag, så nu börjar man bli lite halvseg igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0