Soligt och varmt!

Vilken dag det har varit!!! =)
Tänk vad härligt om vi kan få en sommar som idag?! Det hade varit najs!

Vi har varit ute hela dagen! Ninni va inne och vilade en liten stund, sen va det bad som gällde direkt igen när hon vaknade =)

En sväng i trädgården tog vi nu, Ninni vattnade sina buskar, jag lekte lite med Atlas och sen gungade vi lite på krokodilen som Ninni fick av farmor. Den har stått där innan, men Ninni fick ta hem den =) Snällt!!
Det är värsta träningen för mig, då det är jag som får sitte och gunga för oss båda ju, haha..

Maten är på G, blir kyckling idag. Skulle blivit en gemensam middag idag hela familjen, men ville sig inte. Får se när Jocke kommer hem...
Bara vi får lite kvällsmys med honom iaf =)

Imorgon ska det inte bli lika fint väder som idag...lika varmt, men mer molnighet och där är även en risk för regn, så får se hur mycket badande det blir. Men, så länge det inte är kallt, så ska det väl gå och ta ett dopp =)

Så, nu ska jag fortsätta med maten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0