Smile!!

Jocke jobbade halvdag idag ju och jag körde in till Hörby och lagade min tand!!! =)
Tanden brevid framtanden har varit kass. Så jävla bull, man vill ju helst inte le alls....
Men, Jocke sparkade mig i baken, fixade en tid och idag har den blivit lagad!! =)
Jag överlevde med!! Ny tanläkare och allt, hon va jätteduktig och jag kände mig trygg, tyckte inte det va så hemskt att få sprutan och jag va mest impad över hur snabbt allt gick :D
Najs, jag kan le igen! =)

Sen under reste av dagen har det varit lugnt och könt, familjen hemma =)
Tvättat, varit lite ute, ätit hämtemat och chillat.
Jag har gjort två äpplepajer.....första läste jag fel och sen räknade fel med receptet....sen gjorde jag om det och det blev fan inte bra ändå. Skitrecept!!!
Ska leta upp det jag brukar göra.....så får det bli mer paj i veckan =)

Nu är det MFF-match som gäller!!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0