OK!

Lillan fick MVG igår när vi va på BVC!! =)
Hon gick upp så pass dåligt i vikt en tid innan att hon hamnade på kurvan under "sin egen". Men nu har hon gått upp så bra att hon är uppe på sin kurva igen sedan förra besöket, inte dåligt jobbat =)
Hon väger nu 6465 och är 63,5 cm lång!
Så det va kanon!

En snabbsväng till affären innan jag körde hem igen. Ninni hade slockant när jag kom hem, tröttfian....hon vaknar ju när Jockes klocka ringer, så inte så konstigt...
Ann körde hem, jag och töserna fikade lite och sen badade Ninni en stund och Lillan vilade middag.

Vi tog en sväng till pizzerian sen. Fint väder, satt ute hela tiden. Käkade lite pommes, vattenmelon och Ninni fick sin klubba.
Nån timme senare körde vi hem igen, Jocke va med på gång då. Jag tog med mat hem och vi åt sen allihopa tillsammans.
Kvällen va chill, vi satte oss ute och tittade och lussnade på åskan. Eller "molnen som fiser" som vi sa :D
Men det blev inte sådär jättemycket åska av det.

Vi kollade Entourage innan vi sen gick och la oss och något som är najs, är att det nu de senaste nätterna har räckt med att Lillan ätit en gång per natt! NAJS!! =)
Hon har nöjt sig med nappen när hon vaknat till sen. Tack! =)

Ja, vi är uppe och hoppar här. Vaknade när Jocke gick och sen fick jag mornat mig en liten stund iaf undertiden Ninni låtsades måla mina naglar =)

Kaffe nu och sen ska jag börja med lite tvätt innan frukosten dukas fram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0