Och åter söndag...

När Jocke kommer hem så sent på fredagen som han gjorde nu i fredags, så försvinner helgen så fort....en kväll som "uteblir" gör rätt mycket ändå...

Nåja, sitter här och väntar på att kaffet ska puttra klart. Töserna sitter och mornar sig med Barbapappa på tv.
Jocke...haha, ja jag vet inte ens var han är nånstans.
Vi va hos Patrik och Therese igår. Jocke och Patrik drack och sen blev de ju jättesugna på Jägers....jao, jao...
Så jag fick köra dem till Jägers...
Sen tillbaka till Hörby, snackade en liten stund till med Therese och Cicci, som också va där och sen packa in barn och hund, en och en i bilen och styrde hem själv.
Senaste jag hörde nåt från Jocke va vid lite innan fyra "jag kommer hem på nåt sätt"....jojo.
Kanske sover han hos Patrik och Therese. Lättare och komma till Hörby än Önneköp bara sådär ju...

Hästens Dag är det idag på Skpnes Djurpark. Ninni hade nog diggat det, jag har tänkt på det innan men inte haft kollen på vilken dag det skulle va. Eller rättare sagt, glömt att det va nu idag.
Men, får väl först och främst se vart Jocke är och hur han mår. Se hur vädret blir och hur vi isf kan göra med Atlas...

Well, well, nu är kaffet klart, så vi hörs sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0