Ninni åker iväg...

Ja, det är jätteroligt, men nog kommer det allt kännas lite tomt och konstigt. Ninni ska åka med farmor, Ingegerd och töserna till Tina med familj idag =)
Så ingen Ninni hemma i eftermiddag....vi andra får roa oss själva!

Vi har börjat kolla på en ny serie. Älskar serier, men samtidigt inte, då jag nästan blir deppo när de tar slut :D
Men nu har vi börjat kolla på Entourage, den är riktigt bra! Rolig!!
Sen har vi upptäckt att det kommit en säsong till av Supernatural!! Så happy!!! =)
Entuorage kollade vi på halva natten....så det va rätt segt att få upp ögonen i morse....hehe. Sen, när jag vände mig om, fick jag en totalt ihoptvinnad hårtuss i ansiktet....tack Lillan. Jag fick klippa bort det... :( haha

Nej, dags att servera frukost!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0