Najs

Det är ju bara så najs att va mammaledig när det är sommar!!! =)
Jag har det bra jag!!
Hemmafru-ja tack! Inget jag hade tackat nej till, haha. Men, det har jag nästan varit i lite över två år nu så =)

Sitter här ute på altanen men min dator och har det bra med kaffe upphällt och mumsat i mig en macka =)
Töserna vilar och jag har under tiden hunnit klippa klart gräset som inte blev klippt igår och sen har jag plockat maskrosor =)

Tänkte att jag och töserna ska gå över till ängen sen och plocka mer, är ju härligt väder att göra det i idag =)
Sen nästa sommar-då har vi förhoppningsvis gott vin att sörpla i oss :D

En kaffe här i solen nu och sen vaknar nog töserna tror jag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0