Lite sovmorgon!

Lillan sov gott hela natten, vaknade tidigare i morse och va hungrig. Det är najs :)
Inte nog med det, sen blev det lite sovmorgon. Vaknade av att Ninni ropade på mig nerifrån...hon kom inte ner från köksbänken. Men hon hade iaf inte hittat på en massa hyss idag. Hade bara diskat lite och det va inte vatten överallt heller. Så känns ju rätt bra.

Nu leker töserna. Eller ja, Lillan leker själv på filten nu, Ninni dumpade henne när hon inte fick lägga korgen över henne hela tiden....så nu sitter hon med sin dator ist :)

Jocke sover. Han kan få en halvtimme till eller så, kan han behöva.
Kaffet har puttrar klar, så jag ska ta mig en kopp kaffe. Skönt att man känner att man inte behöver ta den för att hålla sig vaken över huvud taget, känner mig lite utvilad faktiskt. Kanske inte helt, men är iaf inte lika zombie som jag varit de senaste mornarna :)

Ha en bra dag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0