Jao...

Då är det snart kvällen och slutet av helgen. Dock har det inte riktigt känts som en helg. Jocke har ju jobbat hela helgen och vi har knappt pratat eller träffats sen i torsdags.....
Kan vi förhoppningsvis ta igen nästa helg =)

Mange och Marre har varit här i eftermiddag. Mycket trevligt =)
Jag bakade ju! =)
Visade sig dock inte va den tårta/kaka jag va ute efter, men den va god iaf! =)
Ni ska få en bunke recept sen på lite olika saker som är lätta, bra och goda!

Vi mumsade på tårta, snackade och sen va vi ute en stund och Ninni rastade Mange. De gungade och cyklade =)
Lillan har haft sin dricka-i-glas-premiär idag med Marre =) Gott med lite saft =)
Och hon drack hellre ur glaset än flaskan...hmm...använda det istället kanske...?

De körde sen hem, jag och Ninni fixade med disk och tvätt och renbäddade tösernas sängar. Vi lagade mat, åt och nu ska vi ner och fixa lite mer tvätt och sen tar vi ett bad som helgens avsutning =)
Har en del tvätt...gick ju igenom barnens alla kläder i källaren igår. Tagit fram alla sommarkläder till dem båda och har även förberett nästa storlek till Lillan =)

Nej, om inget annat så hörs vi imorgon. Nu ska vi ner och sen kommer jag nog, om inget annat kommer emellan, sätta mig och fixa med photoshop =)

Saknar Babe......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0