Helg :)

Jag kan knappt komma igår det hände sist...men jag och Jocke har legat och glott på en film. Mitt på dagen!!
Shit :)
Lillan somnade och sen somnade Ninni med, så vi la oss i varsin soffa, knaprade på Mariekex oxh kollade på en film. Avkoppling eller vad!
Så najs att ha Jocke hemma, han har jubbet hårt i veckan...

Nu är vi alla igång, Jocke är ute och kollar till marken, Ninni går runt här och leker, Lillan ligger på filten och leker och sparkar med benen. Atlas...ja, jag är lite sur på honom....det kom två cyklister härförbi när han va ute och han skulle skälla ut dem. Sprang rakt mot staketet, och nitade när han kom fram-detta mitt i trädgårsdlandet! Grrrr!

Tror inte det händer mycket mer idag än det har gjort. En chillig hemmadag, hela familjen. Inte dumt :)

Lillan har börjat bli bättre på att dricka ur flaskan nu. Hon grack välling häromkvällen och hon fick lite välling från flaskan igår med. Det tar sig:)
Annars dricker hon ju gärna ur mugg/glas med. Sörplade som attan.
Detta är rätt najs, för denne är rätt sugen på att få ta ett glas vin.....mmm...
Så kanske ett glas ikväll...får se :)

Nåja, nu ska jag.....ja jag vet inte riktigt. Haha...fan, brukar ju ha nåt att göra. Äh, kan ju gå ner och se om där är en maskin tvätt att sätta igång :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0