Familjedag :)

Ska ha en liten familjedag idag. Snälla Frida kommer och passar Atlas så vi kan få komma iväg en sväng. Vad vi hittar på får vi se när vi sitter i bilen och kör iväg. Funderade lite på Skånes Djurpark, men vädret ser inte så lovande ut. Men vi får se, kanske kan ta en liten sväng iaf, så Ninni får se grisarna :)

Jocke är bättre, skönt! Jag har inte märkt av mer än det lilla illamåendet och det är jätteskönt! :)

Jag och töserna har precis ätit frukost och nu sitter Lillan i sin gunga och snckar och har sig. Ninni går runt och småfixar lite här och lite där. Väntar på att Jocke ska komma tillbaka, han är och hämtar Frida.

Jag får gå och göra mig och töserna klara, så vi kan åka sen när de kommer.

Ha en bra dag alles, det ska vi ha! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0