En ny vecka

Måndag. Men ja, som jag sa igår så har det ju inte känts riktigt som en helg, det som har passerats. Men det är ny vecka iaf och den kommr säkert gå lika fort som de andra gjort...

Igår kom Jocke hem vid halv 9-tiden tror jag. Jag och töserna hade varit nere och badat och när Jocke kom hem åt han och tog en dusch innan vi sen satte oss alla i soffan och njöt av att han va hemma.
Lillan åt lite kvällsmat och somnade gott, jag och Ninni satte oss och mös till det i Jockes famn och sen somnade vi....haha, inte så snällt kanske. Men som Jocke sa jag kopplar väl av mer när han är hemma. Och ja det är rätt och speciellt nu efter flera dagar då va knappt haft kontakt.
Tror klockan va vid halv 11 när jag vaknade till och vi gick alla upp och la oss :)

Idag ska Jocke bara jobba halvdag, ska se om jag kan få gjort en sak sen...

Töserna är uppe båda två, Ninni vaknade precis när Jocke skulle gå ut genom dörren, så hon fick komma ner och säga hejdå, inte så nöjd med att han skulle iväg, men blev bättre sen när hon fick reda på att han bara är bort några timmar idag =)

Nåja, vi hörs sen, ha en bra dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0