En dag som denna då?

Funderar på vad vi ska göra idag...och har funderat på vad jag vill göra....
Inte bara idag då, utan lite mer allmänt med t.e.x bloggen, mitt målande, fotorgaferingen som jag så gärna skulle vilja komma igång med mer. Sätta mig in i det, lära mig. Det andra som jag inte berättat för er än, som bara några få vet om.
Det är en del saker jag skulle vilja göra som är min hobby, men som jag lägger åt sidan. Lägger inte det åt sidan för att jag absolut inte har tid med det, det har jag-en del iaf. Men inte mycket tid som bara finns och är helt orörd. an är ju nästan alltid behövd på ett eller annat sätt, så är det ju.
Jag måste komma på hur jag ska ge mig själv tiden jag vill ha, bädda in den. För barnen kan lätt va med, en stund iaf innan de inte tycker det är kul längre :)
Sen är det ju Atlas...han kan ju inte va själv och han kan inte följa med överallt.
Lite därför jag lägger saker åt sidan, känns inte lönt att sätta igång när det kanske ändå bara handlar om 10 minuter.
Bloggen har jag funderat på att - inte lägga ner, men dra ner på. Känns bara som ett tråkigt måste ibland och då blir det perioder då det bara bli tradet gagg...få se.
Men, får klura ut något, ändra om och fixa så ska jag nog komma fram till nåt =)

Idag vet jag inte om det kommer va så fint väder, men kommer solen titta fram, så går i så klart ut en stund. Annars får det bli inomhusfix =)
Kanske tömma i källaren och köra bort en massa återvinningssaker till åretvinningsstationen här borta? Hade behövts.
Städa hade jag med behövt göra, inget jag lägger mycket tid till nu när det fina vädret kommer =)

Men, nu först och främst en kopp kaffe, för det har jag inte druckit än...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0