Den 13:e...

Fredagen den 13 idag. Tur? Otur?
Samma fråga varje gång...vet vet, det kanske ändrar sig. Isf till det bättre hoppas jag  =)

Här hemma har det inte varit nån speciell otur....skulle isf va att jag fick agera kartläsare till Jocke vis telefon och det inte gick så bra till en början...men sen kom vi på rätt spår och han kom fram dit han skulle =)

Ja, vad kan jag säga....det blev inte tidigt i säng igår heller....vi suger på det där! Men Micke va här stund, snackade och drack kaffe och sen när han kört hem, så la vi oss och kollade på Entourage. Jepp, det är skitbra och man vill ju inte sluta titta. Så det blev lite sent.
Sen ringde Jockes telefon klockan 6 i morse!! Pucko-Peter...
Ninni vaknade sen när Jocke hade gått upp och hon kom och la sig hos mig en stund. Men kunde väl inte somna om, så jag kämpade på till sådär 7.15 med att få mina ögon att vilja öppna sig. Lillan va med vaken. Så det va bara att asa sig ut sängen och påbörja dagen.
Igår va jag skittrött...men idag är det inte lika farligt. Visserligen hade det nog inte skadat med en liten powernap sen när Ninni vilar, den hjälpte mig igår och hade nog gjort lite nytta idag med...får se om det blir nåt av det.

Bada. Ja, Ninni skulle kunna bada dag ut och dag in. Hon har redan hoppat i poolen idag...men tur hon själv inte tycker det är så mysigt att bada när vattnet är så kallt, så blir det inte så bråkigt när jag säger att vi ska inte och inte bada.
Så det blir fiske i poolen ist när vädret är som det är nu, mulet, lite trist och lite kallare än önskat.
Ser ju inte ut att bli sommarväder förrän nästa helg heller, så bara att stå ut med lite tråkigare väder då.....stynd bara när det är helg. Då kunde det ju va fint...

Vet inte riktigt vad vi hittar på här idag. Innan middagsvilan är avklarad, så håller det sig lugnt iaf.
Ja, vi får se vad som händer sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0