Blogg-klödd

Igår när jag skulle publicera inlägget, så gick det inte....kunde inte spara det heller, så det fick visst va så...

Men. Helgen har varit bra. Tyvärr va den ju tvungen att ta slut bara...men det kommer snart en helg till =)

Ninni hade en kanondag igår!! Tack alla som gjorde hennes dag så rolig och bra!!

Jag och Lillan va en sväng hos mamma, sen uppe hos ett par vänner, där Jocke och Atlas va under tiden.
Hem, käkde lite mat, Ninni kom hem, Jocke klippte gräset och sen fick vi fixa lite så Jocke fick hem jobbebilen.
Chill i soffan och vi somnade båda två här =)

Idag väckte Jocke oss, han fick reda på att han inte börhövde köra hemifrån förrän lte senare, så vi hann ta en kopp kaffe innan han stack =)
Det ska bli fint väder idag, så en utedag väntar, najs =)
Klippa klart gräset ska jag göra, är biten "runt" sälva huset som inte klipptes igår, så får jag med provat gräsklipparen ordentligt =)

Inga planer annars för dagen, men det är rätt skönt. En chill dag här hemma, gå och fixa lite här och fixa lite där, det låter bra för mig =)

En kopp kaffe till nu och sen är det frukosttajm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0