Arla-nytt! :)

Jag satt och kollade recept för ett litet tag sedan och där va några av dem som innehöll Arla Kvarg i olika smaker. Inget jag använt innan, men blev sugen på att testa. Verkar va en bra produkt och hallon och rabarber är ju somriga och goda smaker :)
Sen snubblade jag över detta, man kan få bli testpilot!!

Inte helt fel ju!! =)

Är du kanske med sugen på att bli en testpilot hos Smartson??

Klicka in HÄR så kan du lätt bli medlem och få va med och testa kommande saker!!

Kika även HÄR på videon för mer info om just denna produkt :)

Jag har anmält mig till några saker iaf, om jag sen blir uttagen får vi se, men kul att få vara med och testa, man blir lite mer motiverad. Sen få säga vad man tyckte om produkten man testade, höra vad andra tycker och för att inte tala om en massa tips och idéer man kan få av andra som nu med Arla Kvarg, goda recept!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0