Wää!

Jag känner mig bakfull....men har inte festat loss, har bara två töser som turas om att väcka mig om nätterna...
Ninni vakna och hittade inte sin napp, jag letade upp den och hon somnade om (tror jag).
Lillan vakna och åt.
Ninni väckte mig när hon kom och la sig hos mig.
Hon klöddade lite...
Lillan vaknade för att äta, jag bar in Ninni i sin egen säng och gav Lillan mat.
Jockes klocka ringde, jag somnade till igen och vaknade till när han sa hejdå.
Cox gnydde i buren...
Ninni kom och la sig hos mig, möblerade om Lillans säng, tur hon sov i den lilla...
Jag gav upp och vi gick upp istället efter att ha försökt att vakna till lite bättre än att ögonen gick i kors.
Nu är klockan lite över 8, hundarna är rastade, Ninni är blöjbytt och har suttit och mornat sig, Lillan är bytt och ligger här och snackar.
Jag ska gå och fixa mig lite kaffe, som behövs!!

Sen vid 10, ska vi gå till Maris och Amelia och hälsa på en sväng =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0