Tröttigt...

Märks redan att Ninni inte sovit så mycket som hon behövt...gnälligt och klängigt...världen rasar så fort något inte går som hon tänkt.
Men nu har hon myst till det i soffan och kollar på Barbapappa. Lika bra att hålla en lugn förmiddag och sen en lite tidigare vila, så har jag nog en gladare Ninni i eftermiddag =)
Sen är det ju fredag och får Pappsen komma hem i tid idag, så kan det ju kanske bli lite familje-fradags-mys ikväll, man kan ju alltid hoppas =)

Snö....ja det har vi väl sett rätt mycket av denna vintern, men jag hade faktiskt hoppats och trodde att det va över. Men icke!!
Fy fan vad sur jag blev igår när jag såg att allt vitt mög ute!! Nu ser vi inte trädgården....igen!!
Gggrrrr!!

Men, vadkan man göra. Jag har försökt beställa hit våren nu, men det blev väl nån försening på posten eller nåt....skrev kanske fel adress..?

Lite trött är jag med, blev inte mycket mer än slummer och en power-nap efter att Ninni väckt mig, så klaffar allt, så ska jag med vila när Ninni vilar.
Om inte, så ska jag nog ner och måla =)

Jepp, jepp, nu har kaffet mitt blivit kallt, så får hälla upp en ny kopp. Så blir det ugnefär 3-4 ggr om dagen, hehe...just därför jag bara häller upp halva koppar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0