Tjolahopp

Ja, va fan...kan väl säga hej igen =)
Hej, hej!

Nä, allvarligt....vet egentligen inte varför jag fick för mig att blogga igen...bara knappade inte mig här...

Har nattat Lillan nu och Jocke har nattat Ninni...som va övertrött.
Då är det typ såhär:
"nää, Ninni vaken"
"Nej, Ninni ska vila nu..."
"nää, snyft, Ninni vaken stället...snyft..."
"Vila nu hjärtat..."
"nej, Ninni vaken....zzzzzzzzzzzzzzzzzz............."
Ja, och där somnade Ninni, haha. Rätt roligt att lyssna på henne när hon är så pass trött, för man väntar liksom nästan på att hon bara ska bli tyst och ha slocknat :D

Mysig dag idag...nog därför jag drog mig hitåt igen, ville säga det. Jocke är ju inte helt 100 frisk och jag hoppas verkligen inte att det blir värre. Det är bihålorna...
Men han har hjälpt till här hemma ändå, avlastat mig och Ninni har fått sig en rejäl dos med pappa. Då kan ni förstå hur lycklig hon varit =)
Även om hon är rätt bra på att säga "neeje, sluta pappa..." eller "mamma" om det nu är jag som sagt till henne om hon hittar på nåt hon inte får...då ska man sluta....trots-unge, vem är det som ska sluta egentligen??! haha...

Nä, vi hörs imorgon! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0