Tjena!

Ha... Jag har ju inte bloggat idag!!
Vi va uppe vid halv 7...nej inte så spännande. Vaknade tidigare, men jag kom inte upp förr...
Så en väldigt trött Ninni redan vid halv 11 som somnade som en stock i soffan på två röda. Hon sov kanske en timme och sen har eftermiddagen bara rullat på.
Vår hyresvärd va här och kollade på frysen. Den har inte velat funka som vi vill...så vi har nu en kyl/frys som står i hallen, så vi har en frys iaf.
Han kommer i början av veckan som kommer och fixar allt på nåt sätt iaf. Om han kan laga vår eller om han får ta hit en ny. Får vi se. Vi ska nog iaf få en frysbox med =)
Jocke lycklig, så kan han lägga troféer och kött uten att va ivägen som han faktiskt varit lite nu... =)

Dagen har....ja bara rullat på. Målat lite med vattenfärger, lekt på rummet, byggt tågbana, läst, klistrat klistermärken som kommer med klubborna hon äter och jag inte fattat att det är klistermärken...Jocke knäckte det igår :D
Jag hann med att måla grunden på två tavlor när Ninni vilade, så lite framåt. Skoj =)
Jocke är inte hemma än....tradit!!!
Men hinner han inte komma hem innan Ninni lagt sig, så ska jag ner och måla lite tills han kommer, när hon hoppat i säng.

Nu är det en liten, liten här som nog ska ha lite kvällsmat!

Höres imorgon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0