Städtajm!

Ninni va så snäll och gav mig lite sovmorgon idag =)
Visserligen gick hon upp när Pappsen gjorde det, men sen kom hon upp igen och när hon sen hade vinkat av honom i fönstret, så mös hon till det igen och somnade en liten stund till =)
Sen när hon vaknade igen, så ville inte mina ögon riktigt, hon gick in och lekte lite på rummet, hämtade en bok och läste hos mig och jag fick morna till mig lite mer innan vi alla gick upp. Lillan låg och log som en solstråle som vanligt brevid mig =)

Kaffe intas nu och snart ska det bli lite frukost med. Sen ska det städas här idag. Och tvättas. Vädret bjuder ju inte ut en diretkt idag, så då är det bara att passa på att ta en storstädnig här inne idag =)
Rensa lite blnd ytterkläderna ska jag med, har redan börjat lite, men det ska packas undan med ju...behöver nog inte ha de tjockaste mössorna och overallen kvar framme längre....och det tycker vi om! =)

Jepp, jepp, vi hörs sen!

JO!! Förresten, vi hittade en jättefin bil igår!! Jag ska ringa dem nu tänkte jag, höra om den finns kvar.....*hoppas, hoppas*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0