Sovmorgon...eller inte.

Nä, här är det inte sovmorgon på menyn längre. Väckt ett par tre gånger i natt har jag med blivit. Lillan blev hungrig och fick komma och ligga hos mig, vi somnade sen gott igen.
Sen, när Lillan blev hungrig igen, så tyckte jag det verkade lite konstigt och lite trångt...inte så konstigt.
Ninni har med kommit och lagt sig, brevid Lillan, längst ut vid sängkanten. Men täcke och kudde har hon tagit med sig, gullunge!!!
Lillan åt och sen la jag henne i sin egen säng. Ninni lät jag faktiskt ligga kvar, tyckte nästan lite synd om henne som legat där ute vid kanten, hon höll nästan på att kasa ner på golvet när jag fixade med Lillan med...så vi mös till det och sov gott fram till 7. Då va det dags att gå upp.

Nu har Jocke med kommit upp.
"Heeej pappa, pappa vaken!" sa Ninni när han kom ner för trappan.
"Heej, Ninni, nä pappa är inte vaken..." haha, Pappsen har inte mornat till sig än.

Nu ska jag häll upp kaffe, sen ska kanske jag och töserna iväg idag. Får nog låna Mickes bil, han och Jocke ska fixa på marken, skjuta in geväret och sen kanske fixa nåt hemma hos Micke...hihi, brumbrum =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0