Solsidan =)

Jocke kom hem som en normal människa idag, i tid altså och kanske to.m lite tidigare, vet inte riktigt. Men jävla najs iaf!! =)
Jag började med maten när han kommit hem. Skulle göra mackaronlåda...
Men ångrade mig mitt i allt, tänkte att det kanske kunde bli nån sväng av en köttfärssås ist...men det blev bara mög av allt.
Happ.
Inte bra att hålla på att klödda. Nej, nej!
Så Jocke stack upp till affären och köpte lite korv och mer ägg och sen blev det Jockes omelett!!! MMMMMM!!!
Det knu**ar ju bara så fett i munnen!!!

Ja, sen blev vi metta och tretta. När Lillan somnade till sen, så gick jag ner och tog ett bad med Ninni och Jocke fick en liten vila. Nåt sånär iaf.
Lite aj i Lillans mage sen och en trött, trotsig och mer trött Ninni.
Ninni la sig, lite godnatt saga och sen somnade hon gott. Lillan va vaken lite längre, släppte sig lite, åt lite och somnade gott sen hon med =)

Nu ska vi ha en kopp te och chilla. Kan nog säga helt hundra att vi ska se på Solsidan =)
Jag va först lite skeptisk till denna serie, men fy vad bra den är!! Hur kul som helst ju!!! =)
Se den!!

Jag kom iaf halvvägs med garderoben idag, gått igenom tösernas och mina kläder i ena garderoben. Imorgon blir det fortsätting, ska gå igenom och ta upp lite mer kläder till Lillan som ät storleken större, börjar bli dags för det nu. Sen ska jag se om jag kanske rensar ut lite bland mina andra kläder i nästa garderob med.
Målat har jag inte gjort idag. Jag försökte ist vila när Ninni gjorde så och Lillan började bli tröttig. Men gick inte så bra....
Hoppas på att jag är piggare imorgon, så ska jag måla då när Ninni vilar =)

Ha de!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0